ביטוח צד ג׳ לרכב
מגן עליך מפני עלויות נזק לרכוש של אחרים
קרא עוד
ביטוח מקיף לרכב
כיסוי כולל לנזקים לרכב, גניבות, תאונות ואסונות טבע
קרא עוד
חבילת שירותי דרך
שירותי דרך, גרירה ותחזוקה זמינים בכל עת
קרא עוד
הוספת נהג חדש לביטוח קיים
פתרון מהיר ונוח להרחבת כיסוי הביטוח
קרא עוד
ביטוח ליום אחד לנהג חדש
ביטוח זמני לנהגים חדשים או מזדמנים
קרא עוד
ביטוח חובה לרכב
ביטוח גוף חובה לכל נהג לפי דרישות החוק
קרא עוד
תנאי פוליסה
עיין/י בכל מסמכי תנאי הפוליסה והכיסויים הרלוונטיים
למסמכי הפוליסה
ביטוח לעסקים
הגנה מלאה על מבנה העסק, ציוד, עובדים וסיכונים עסקיים
קרא עוד
תנאי פוליסה
עיין/י בכל מסמכי תנאי הפוליסה והכיסויים הרלוונטיים
למסמכי הפוליסה
ביטוח מבנה
מגן על מבנה הבית מנזקי טבע, שריפות, רעידות אדמה ועוד
קרא עוד
ביטוח תכולה
כיסוי לרכוש האישי בדירה: ריהוט, מכשירים, תכשיטים ועוד
קרא עוד
ביטוח צד ג׳ לדירה
הגנה משפטית ופיצוי במקרה של נזק לגורמים חיצוניים
קרא עוד
ביטוח מבנה למשכנתא
ביטוח חובה לצורך קבלת משכנתא – בהתאם לדרישות הבנק
קרא עוד
תנאי פוליסה
עיין/י בכל מסמכי תנאי הפוליסה והכיסויים הרלוונטיים
למסמכי הפוליסה
ביטוח נסיעות לחו״ל
כיסוי רפואי, מטען וביטולים לחופשות ונסיעות עבודה
קרא עוד
ביטוח טיסות
החזר כספי על עיכובים, ביטולים ואובדן כבודה
קרא עוד
ביטוחי בריאות לחו״ל
טיפולים רפואיים דחופים, אשפוזים ושירותים רפואיים בחו"ל
קרא עוד
תנאי פוליסה
עיין/י בכל מסמכי תנאי הפוליסה והכיסויים הרלוונטיים
למסמכי הפוליסה
ביטוח חיים
בקרות מקרה הביטוח, אנשי המקצוע של
אודי דגן יעניקו שירות מקצועי מא'
קרא עוד
ביטוח משכנתא
בקרות מקרה הביטוח, אנשי המקצוע של
אודי דגן יעניקו שירות מקצועי מא'
קרא עוד
ביטוח בריאות
בקרות מקרה הביטוח, אנשי המקצוע של
אודי דגן יעניקו שירות מקצועי מא'
קרא עוד
תנאי פוליסה
בקרות מקרה הביטוח, אנשי המקצוע של
אודי דגן יעניקו שירות מקצועי מא'
למסמכי הפוליסה
צריכים עזרה?
צריכים עזרה?
דף הבית > תביעות

תביעות ביטוח

ישנן סיבות שונות לתביעת ביטוח.
לנוחיותכם, ריכזנו מידע אודות תביעות נפוצות.
ישנן סיבות שונות לתביעת ביטוח.
לנוחיותכם, ריכזנו מידע אודות תביעות נפוצות.

אם הרכב שלך נגנב, יש לדווח למשטרת ישראל אודות הגניבה, ולאחר מכן לדווח למחלקת התביעות שלנו, בטלפון 03-6162002.
ניתן לבטל את הביטוח ולקבל החזר כספי בגין תקופת הביטוח שנותרה .

באם רכשת כיסוי ביטוחי למקרה גניבה, חברת הביטוח תשפה אותך בגין ערך כלי הרכב שלך שהיה מבוטח (בניכוי ההשתתפות העצמית). זמן קבלת תגמולי הביטוח בגין הגניבה הינו עד 45 ימים.

במקרה כזה לא ניתן יהיה לבטל את הביטוח המקיף (את ביטוח החובה כן יהיה ניתן לבטל).

אם את/ה או כלי הרכב שלך נפגעתם בתאונת דרכים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!
 
  1. רשום את פרטי התאונה: מיקום, מה קרה, פרטי הרכבים המעורבים, פרטי הנהגים המעורבים וחברת הביטוח שלהם, ופרטי עדים לתאונה.
    רצוי לצלם כמה שיותר פרטים: רשיון רכב ופוליסת ביטוח של צד ג', נזקים שנגרנו לכלי הרכב שלך ולצד ג', מיקום הרכבים, צילומי הכביש ותמרורים. אלו יוכלו לעזור במקרה של מחלוקת.
  2. אם כלי הרכב שלך אינו כשיר לנסיעה, גרור אותו למוסך המטפל שלך (בדוק בסמוך לפוליסת הביטוח שלך אם רכשת מנוי לשירותי גרירה, במידה וכן חייג למוקד הגרירה של אודי דגן / טאץ' , בטלפון 050-9090134.
  3. אם נפצעת בתאונה – גש לרופא להיבדק
  4. התקשר אלינו לדיווח וייעוץ בנושא התביעה, טל' ישיר לתביעות 03-6162002

אם התאונה הינה תאונה עצמית, אין פרטים של צד ג', או שלא ברור מי הגורם האשם בתאונה, ניתן לתבוע את ביטוח המקיף (באם נרכש כיסוי כזה).

לצורך כך יש להודיע לנו טלפונית על התאונה, להזמין שמאי (מרשימת השמאים של חברת הביטוח המקיף שלך, קישורים לרשימות השמאים של חברות הביטוח השונות נמצאים בתחתית עמוד זה), ולשלם למוסך בגין התיקון. קבלת הכסף הינה עד 30 ימים מקבלת מסמכי התביעה בחברת הביטוח. באם כלי הרכב לא מיועד לתיקון (אובדן להלכה / אובדן מוחלט) קבלת הכסף הינה עד 45 ימים מקבלת מסמכי התביעה בחברת הביטוח.

אם רכב אחר אשם בתאונה, נוכל לתבוע את הנזקים לכלי הרכב שלך מחברת הביטוח של הרכב האשם. בתביעה כזו קבלת הכסף אינה מובטחת, כיוון שיכול להיות שלצד ג' לא היה כיסוי ביטוחי, צד ג' לא מודה באשמה ו/או בנזק, רשלנות תורמת ועוד. אם התביעה תידחה, תוכל לתבוע את הביטוח המקיף שלך (במידה ורכשת ביטוח מקיף) או לתבוע בבית משפט את הצד השלישי.

זמן קבלת הכסף הינו כ- 90 ימים, ובמקרים רבים קבלת הכסף מתעכבת אף מעבר לכך, כאשר הנך נדרש לשלם מראש לשמאי ולמוסך ולהמתין לקבלת הכסף מחברת הביטוח של הצד השלישי. ניתן גם לתבוע את הרכב האשם בתאונה מבלי לתקן את הנזק, וכך לא יהיה סיכון כספי (במקרה כזה יקוזז המע"מ מהתגמולים שתקבל).

אם רכשת ביטוח מקיף, ניתן לתבוע את פוליסת המקיף שלך (כרוך בתשלום השתתפות עצמית, גם אם הצד השלישי אשם בתאונה), ולאחר מכן לתבוע את הצד השלישי בגין ההפסדים שנגרמו ו/או ייגרמו לך (השתתפויות עצמיות, עליית פרמיה עתידית וכו').

ע"מ שנוכל לתבוע את חברת הביטוח של הרכב הפוגע, אנו זקוקים לטופס הודעה על תאונה (ניתן למלא טלפונית), דו"ח השמאי המקורי בגין נזקי התאונה האמורה, חשבונית תיקון מקורית (באם רכבך תוקן), פרטי הרכב שפגע בך כולל חברת הביטוח שלו, וצילום צ'ק.

ביטוח החובה שרכשת מכסה בגין החזר ההוצאות הרפואיות שנגרמו לך עקב התאונה, הפסד ימי עבודה, ופיצוי בגין כאב וסבל (במידה ונרכש ביטוח חובה עם השתתפות עצמית, הפסד ימי עבודה ישולמו החל מהיום השמיני, ופיצוי בגין כאב וסבל ישולם בניכוי 12,500 / 25,000 ₪ בהתאם לפוליסה).

תחום נזקי הגוף הינו תחום מורכב ורחב היקף, ומתייחס לסוגיות משפטיות רבות (תאונת עבודה, הפסד שכר עתידי וכו'). בתביעות נזקי גוף ישנה דרישה על הנתבע להוכיח את פגיעתו, דבר הנעשה על ידי חוות דעת רפואיות של מומחים. חוות הדעת הרפואיות הינן בעלות משמעויות רבות לצורך הוכחת הקשר בין הנזק לבין התאונה, הוכחת חומרת הנזק, נכויות וכו', וביכולתן להשפיע רבות על תוצאות התביעה.

עקב כך קיימת משמעות רבה לחוות הדעת ולאופי הטיפול והתיעוד הרפואי, שכן עבודה טובה ויסודית תסייע לקבלת שיעור פיצוי הולם.

אנו ממליצים לתבוע את ביטוח החובה לאחר ייעוץ מקצועי.

שדה חובה
שדה חובה
שדה חובה
שדה חובה
שדה חובה
WhatsApp
דילוג לתוכן