סוכנות אודי דגן, רואה בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי לנגישות תכנים באינטרנט ובמסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
סוכנות אודי דגן הינה ברוקר ביטוח דיגיטלי היברידי, המאפשרת קבלת השירותים הנגישים הן בסניפי החברה, אתר האינטנרט והטלפון, הערוצים זמינים לבחירתו של כל לקוחותינו.
התאמות הנגישות בסניפים כוללות:
שירות לקוחות נגיש
בימים אלו עלינו עם אתר חדש ואנו עובדים כדי להתאים את התכנים והמסמכים ללקוחות עם מוגבלות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה. במידת הצורך ניתן לפנות לרכז הנגישות או לשירות הלקוחות של החברה.
נגישות אתר האינטרנט
בימים אלו עולה אתר אינטרנט חדש ואנו עושים את מירב המאמצים על מנת להנגיש ולהתאים את האתר לכל לקוחותינו, במידה ונתקלם בתקלה אנו נשמח שתעדכנו את רכז הנגישות על מנת שנוכל לשפר, לטפל ולתקן, אנו מתנצלים על עוגת הנפש.
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים. נגיש בקליק. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera בכפוף לתנאי היצרן.
אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות שליחת מייל לרכז נגישות
ניתן לפנות בימים א'-ה', בין השעות 08:00 עד 16:00 לתיבת המייל nitzan.yosef@udidagan.co.il
(פניות שיתקבלו במייל לקראת תום יום הפעילות או לאחר שעות הפעילות יטופלו ביום העבודה הבא)
תאריך עדכון אחרון של הצהרת הנגישות- 28.11.21