אודותינו
למעלה מ 30 שנות ניסיון בעולם הביטוח אלפי לקוחות מרוציםאז מה הסיפור שלנו בעצם?
הכל התחיל לפני כשלושה עשורים אי שם בתחילת שנות התשעים, בתקופה בה החליט אודי דגן להקים את סוכנות הביטוח שלו (אודי דגן סוכנות לביטוח (2000) בע"מ.
לאורך השנים שירות דגן עשרות אלפי לקוחות מרוצים שזכו לליווי אישי ומקצועי החל משלב ההתלבטות הראשונית, דרך שלב הרכישה ועד לשלב קבלת הפיצויים המקסימליים במקרי ביטוח שונים.
ב-2019, נחשף לראשונה המותג touch – "ביטוח דיגיטלי בטאץ' אישי".
טאץ' היא למעשה הזרוע הדיגיטלית של הסוכנות הוותיקה, המהווה חידוש מהפכני בעולם הביטוח – באמצעות הפלטפורמה המתקדמת, ניתן לרכוש כיום פוליסת ביטוח בהתאמה אישית, באופן דיגיטלי ונח.
איך זה עובד?
פשוט מאוד – מגדירים את סוג הביטוח הרצוי ממלאים את הפרטים ומיד מקבלים הצעה משתלמת ביותר, מדובר ללא ספק בדרך היעילה והמשתלמת לרכוש פוליסת ביטוח אטרקטיבית בהתאמה אישית.
ניסיון של 30 שנה לא הולך ברגל
מאחורי הפלטפורמה של טאץ', עומדים מומחי ביטוח מהשורה הראשונה ובראשם אודי דגן כמובן. הודות לניסיון העצום לוותק הרב של אנשי המקצוע הפועלים בטאץ', באפשרותנו לספק ללקוחותינו את ההצעות המשתלמות ביותר ובתנאים הנוחים ביותר.
בשונה לחברות ביטוח שונות, שישמחו להציע לכם מבחר מצומצם של פוליסות, בטאץ', תקבלו מגוון הצעות משלל חברות במקביל. חשוב להבין כי גם לפוליסות דומות לכאורה, עשויים להיות תנאים שונים לחלוטין, שכן לחברות הביטוח יש חופש רב בקביעת תנאי הפוליה. רק כאשר מקבלים מגוון הצעות ממספר חברות שונות ורק כאשר בוחנים באופן יסודי את האותיות הקטנות ביותר לכל פוליסה, ניתן לראות את התמונה השלמה ולבצע בחירה מושכלת ונבונה.
אילו ביטוחים ניתן לרכוש באמצעות טאץ' ?
באמצעות טאץ' תוכלו לרכוש מגוון רחב של פוליסות, החל מביטוחים אלמנטריים כמו ביטוח רכב, דירה ונסיעות לחו"ל וכלה בפוליסות מיוחדות כמו ביטוח ימי, ביטוח קבלים, ביטוח קורקינטים חשמליים וביטוח חיות מחמד.
מתי שלא יהיה, לא צרה שלא תבוא
באמצעות טאץ' תוכלו לקבל הצעת מחיר, להתעניין בנוגע להרחבות לפוליסה קיימת ולבקש עזרה בכל תביעה במידת הצורך, מחלקת התביעות של טאץ' תפעל בצורה ישירה מול חברות הביטוח ותוודא כי אתם מקבלים את המענה הנדרש.
בכל שלב לאורך הדרך, המומחים שלנו יישמחו ליצור איתכם קשר בהתאם לצורך ולסייע לכם באופן אישי. באפשרותנו לספק מענה מקצועי גם בנסיבות לא שגרתיות ולהתמודד בהצלחה עם מקרים מורכבים במיוחד.
מאז שנות ה-90 ועד היום, דבר אחד עומד לנגד עיננו והוא טובת הלקוח ושום דבר מעבר לכך!