ביטוח טאץ’ כאן עבורכם
אם חלילה קורה משהו נדאג לכם מרגע הפניה ועד לרגע שהטיפול נסגר. נציגי השירות שלנו מעניקים שירות מול חברות הביטוח, במטרה למקסם את הזכאות שלכם. עם ביטוח טאץ' אתם יודעים שיש על מי לסמוך. לאורך כל הדרך אנחנו כן בשבילכם, במרחק קליק אחד בלבד.
לקבלת הצעה

כתבות שיכולות לעניין אותך

ביטוח חבות מעבידים – המדריך למעסיקי עובדים
ישראל ידועה כאומת יזמות ולפי נתונים רשמיים נפתחים בכל שנה אלפי עסקים ועוד אלפי עצמאים מצטרפים לשוק התעסוקה בתחומים רבים ומגוונים. השגשוג מתבטא גם בענף השכרת משרדים ופתיחת עסקים באזורי מסחר שונים. העסקים שונים זה מזה אולם מה שמשותף לכולם הוא שהם חייבים להבטיח את עצמם מפני הפסדים ואובדן הכנסה הנגרמים מנזקים לעסק ולמשרד. חשוב לדעת שלא לוקחים סיכון ולכן ביטוח משרדים עושים מיד כשיודעים שעומדים לשכור משרד חדש או לקנות אותו. כמו שלא נכנסים לרכב בלי ביטוח כך גם לא מתחילים לעבוד במשרד לפני שמבטחים אותו. עם חתימת החוזה יש לפנות לחברת הביטוח כדי לבטח את המשרד מהרגע הראשון.
הטוב ביותר, לחבר הכי טוב
לכל אחד מאיתנו יש צרכים שונים, אנו חווים את העולם ואת חיינו באופן שהכי מתאים עבורנו.
רפואה אלטרנטיבית כבר מזמן נחשבת למקובלת גם אצל אנשי המקצוע הקונבנציונליים, כך שהנעזרים בטיפולי רפואה משלימה באים למטפלים האלטרנטיביים בידיעה ברורה שמדובר בטיפול רפואי לכל דבר. מבחינתם ומבחינת המדינה והחוק, למרות השוני בגישות הרי שעדיין הם נחשבים למטופלים והמטפלים חייבים בהכשרה מקצועית והסמכה לטיפול. ההבדלים בין סוגי הטיפול ובין מסלולי ההכשרה מתבטאים גם בפוליסות ביטוח אחריות מקצועית שהם מחויבים בו. להלן מידע מועיל לכל מי שרוצה לדעת יותר על ביטוח אחריות מקצועית למטפלים אלטרנטיביים כמוהו.