אנו, בטאץ' סוכנות לביטוח מבית 'אודי דגן', מאמינים כי ביטוח הוא בראש ובראשונה שקט נפשי. אנו מחויבים להעניק לכם, לקוחותינו, שירות מקצועי, אמין, אישי ויעיל, תוך הקפדה על שקיפות מלאה ועמידה בכל דרישות הרגולציה. אמנת שירות זו מפרטת את העקרונות המנחים את עבודתנו ואת הערכים שאנו מתחייבים להם בכל אינטראקציה אתכם:
- מקצועיות ומומחיות: צוות הסוכנות מורכב, בין היתר, מחתמי ביטוח מקצועיים בעלי ידע וניסיון רב בתחום הביטוח. אנו מתחייבים לספק לכם את הפתרונות הביטוחיים המתאימים ביותר לצרכים שלכם, תוך התעדכנות מתמדת בשינויים בענף וברגולציה.
- שקיפות ואמינות: אנו פועלים בשקיפות בכל שלבי תהליך הביטוח, החל מהצגת הצעות המחיר ועד לטיפול בתביעות. תקבלו הסבר ברור על תנאי הפוליסה, הכיסויים והחריגים וללא "אותיות קטנות".
- הוגנות: אנו רואים בהוגנות ערך גבוה ועל כן נפעל ביושר ובהוגנות שירותית כשהצרכים והאינטרסים שלכם בראש סדר העדיפויות.
- זמינות ויעילות: אנו מתחייבים להיות זמינים עבורכם ולטפל בפניותיכם במהירות וביעילות. נדאג לייעל את התהליכים הבירוקרטיים ולאפשר לכם חווית שירות חלקה מהירה ונוח (לפרטי התקשרות ראה מטה).
- פרטיות ואבטחת מידע: אנו מכבדים את פרטיותכם והמידע האישי שלכם ופועלים להבטיח רמת אבטחת מידע גבוהה באמצעות כללי עבודה, נהלים וטכנולוגיה מתקדמת.
- שירות ויחס אישי: אצלנו, אתם לא עוד מספר. אנו מתחייבים להקשיב לצרכים הייחודיים שלכם ולספק לכם שירות ראוי, יחס אישי, סבלני ואמפתי, תוך הבנה כי כל לקוח הוא עולם ומלואו.
לוחות זמנים:
-
מענה ראשוני לפניית לקוח: עד 2 ימי עסקים.
-
לקוח המבקש לתאם פגישה או לשוחח עימו- עד 7 ימי עסקים מקבלת פניית לקוח.
-
העברת אישור, מסמך, בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר- עד 7 ימי עסקים.
-
מסירת מסמכים ללקוח הקשורים ללקוח והמצויים ברשות משרדנו- עד 3 ימי עסקים.
-
בקשר למוצר פנסיוני – פניית שירות לגבי שינוי במצבו של הלקוח – עד 7 ימי עסקים.
יובהר כי בנסיבות מיוחדות ייתכן כי פרקי הזמן למתן השירות המבוקש יהיו ארוכים יותר אך סבירים, בנסיבות העניין.
אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות מקצועי, יחס אישי ושלל ההטבות לעיל
שיבטיחו לכם שקט נפשי אמיתי.